Apple, Amazon, Nissan, Monsanto czy Google to spółki, które od lat znajdują się w czołówce najbardziej innowacyjnych firm świata. Mimo że reprezentują różne branże i pochodzą z różnych krajów, jedna rzecz je łączy – wszystkie inwestują w niekonwencjonalne pomysły, które wprowadzają w życie i zarabiają na tym miliardy dolarów.
Kiedy Steve Jobs, jeden z założycieli Apple, w 2001 r. podejmował decyzję o wprowadzeniu na rynek pierwszego iPoda, nikt nie wróżył mu sukcesu. No bo po co komu kolejne urządzenie do słuchania muzyki, kiedy jest tyle różnych odtwarzaczy? Podobny sceptycyzm towarzyszył pojawieniu się w sklepach iPhone’a, czyli urządzenia łączącego w jednym telefon, odtwarzacz MP3, wideo i przeglądarkę internetową. W branżowej prasie pojawiło się wiele artykułów, w których wytykano nowemu produktowi Apple, że mały, że niewygodny, że nie wiadomo, po łączyć z sobą tyle funkcji naraz. Tymczasem już pierwszego dnia po iPhone’a ustawiały się kolejki, a sprzedaż przekroczyła najśmielsze oczekiwania speców od marketingu.
Więcej możesz przeczytać w 38/2011 wydaniu tygodnika Wprost .
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.