Przeprosiny za Chela-Mag B6
Olimp Laboratories oświadcza, że reklama radiowa suplementu diety Chela-Mag B6 mogła wprowadzać niektórych konsumentów w błąd – można usłyszeć w czterech ogólnopolskich stacjach radiowych. Do sprostowania zobowiązał producenta Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, który uznał, że firma w reklamach Chela-Mag B6 „naruszyła zbiorowe interesy konsumentów”, mówiąc językiem prawa. Chodziło o sugestie, że jest to najczęściej polecany przez farmaceutów magnez na rynku, bez podania informacji na temat badania aptekarzy. Można też było odnieść wrażenie, że produkt poleca prawdziwy farmaceuta, podczas gdy był nim lektor. To zdaniem UOKiK nieuczciwa praktyka rynkowa. Sprostowania muszą się także ukazać na stronach internetowych producenta i produktu.
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Wprost.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.