W Waszyngtonie i w poszczególnych stanach zaczyna się formować porządek Obamy. Rwąc się do władzy, aby umocnić „zmianę, w którą można wierzyć", nowa ekipa wykorzystuje gigantyczną machinę propagandową publicznych stacji radiowych i telewizyjnych oraz prywatnych (jeszcze) mediów tak zwanego głównego nurtu.
Sieci prywatne prześcigają się z National Public Radio i Public Broadcasting Service w wyrażaniu pochwał pod adresem Obamy za jego pierwsze decyzje – od wyboru psa po nominację na stanowisko szefa kancelarii prezydenta.
Sieci prywatne prześcigają się z National Public Radio i Public Broadcasting Service w wyrażaniu pochwał pod adresem Obamy za jego pierwsze decyzje – od wyboru psa po nominację na stanowisko szefa kancelarii prezydenta.
Więcej możesz przeczytać w 50/2008 wydaniu tygodnika Wprost .
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.