Banani nie dla każdego
Woda toaletowa o przekornej nazwie "Bruno Banani not for Everybody" Bruno Bananiego jest przeznaczona dla mężczyzn energicznych, pewnych siebie. Optymistyczne nastawienie do życia mają sugerować mocne aromaty zielonej bazylii, anyżu i lawendy. Serce zapachu stanowi kompozycja goździka, heliotropu i kawy. Nuta głębi jest drzewno-waniliowa.
Pełne usta
Szminka "HyperFull" firmy Max Factor pokrywa usta trwałym kolorem, a dodatkowo sprawia, że wydają się one pełniejsze. Jest to możliwe dzięki systemowi VitalHboosters - kompleksowi składników nawilżających (gliceryny) i witamin (B3, E, B5). Pomadka ma również właściwości wygładzające i zmiękczające.
Mały może więcej
Firma Whirpool wprowadziła na rynek nową wersję kuchenki mikrofalowej Max. Wyposażono ją w grill kwarcowy, który umożliwia równomierne przypiekanie dań z góry i dołu, oraz system szybkiego rozmrażania Jet Defrost. Dodatkowym atutem kuchenki jest duża pojemność.
Sportowa elegancja
Charakterystyczną cechą nowej kolekcji odzieży męskiej firmy Pawo jest łączenie klasycznego kroju ze sportowymi elementami. Bawełniane koszule mają duże kołnierze, a swetry wyglądają jak zrobione na drutach. Spodnie uszyto z miękkiego sztruksu. Modne są również zam-sze i tweedowe wełny.
Złoto Cartiera
Firma Cartier wprowadziła na polski rynek ekskluzywną linię zegarków Divan. Zegarek jest dostępny w dwóch wersjach - z żółtego złota z szafirem oraz z białego złota i diamentami. Pasek wykonano ze skóry aligatora. Czasomierz wyposażono w szafirowe szkło i mechanizm wodoodporny do 30 m.
(MM)
Woda toaletowa o przekornej nazwie "Bruno Banani not for Everybody" Bruno Bananiego jest przeznaczona dla mężczyzn energicznych, pewnych siebie. Optymistyczne nastawienie do życia mają sugerować mocne aromaty zielonej bazylii, anyżu i lawendy. Serce zapachu stanowi kompozycja goździka, heliotropu i kawy. Nuta głębi jest drzewno-waniliowa.
Pełne usta
Szminka "HyperFull" firmy Max Factor pokrywa usta trwałym kolorem, a dodatkowo sprawia, że wydają się one pełniejsze. Jest to możliwe dzięki systemowi VitalHboosters - kompleksowi składników nawilżających (gliceryny) i witamin (B3, E, B5). Pomadka ma również właściwości wygładzające i zmiękczające.
Mały może więcej
Firma Whirpool wprowadziła na rynek nową wersję kuchenki mikrofalowej Max. Wyposażono ją w grill kwarcowy, który umożliwia równomierne przypiekanie dań z góry i dołu, oraz system szybkiego rozmrażania Jet Defrost. Dodatkowym atutem kuchenki jest duża pojemność.
Sportowa elegancja
Charakterystyczną cechą nowej kolekcji odzieży męskiej firmy Pawo jest łączenie klasycznego kroju ze sportowymi elementami. Bawełniane koszule mają duże kołnierze, a swetry wyglądają jak zrobione na drutach. Spodnie uszyto z miękkiego sztruksu. Modne są również zam-sze i tweedowe wełny.
Złoto Cartiera
Firma Cartier wprowadziła na polski rynek ekskluzywną linię zegarków Divan. Zegarek jest dostępny w dwóch wersjach - z żółtego złota z szafirem oraz z białego złota i diamentami. Pasek wykonano ze skóry aligatora. Czasomierz wyposażono w szafirowe szkło i mechanizm wodoodporny do 30 m.
(MM)
Więcej możesz przeczytać w 45/2002 wydaniu tygodnika Wprost .
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.